неділя, 26 квітня 2015 р.
НОВІ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ, ЛІКУВАННЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ коксартрозе І ОС-теопороза - тема наукової статті з медицини і охорони здоров'я, читайте безкоштовно текст науково-дослідної роботи в електронній бібліотеці КіберЛенінка
? ішемію структурних утворень головного мозку. У переважній більшості випадків причиною гіпоксії був спазм судин головного мозку, викликаний яким або екзогенних або ендогенних агентом (нервовий стрес, травма, захворювання і т. Д.) І підтримуваний компресією корінців міжхребцевих нервів при шийно-грудному остеохондрозі, сколіозі, кривошиї та ін. патологіях хребта. Результати. В результаті проведеного лікування вдалося в найкоротші терміни добитися швидкого і разом з тим стійкого зниження АТ до нормального, для даного організму, рівня без побічних дій та ускладнень, властивих медикаментозної терапії. Надалі пацієнтові даються рекомендації по правильному способу життя, слідуючи яким, можна довгі роки вести фізично активний спосіб життя без медикаментів і процедур. У ці рекомендації входять: раціональне харчування, режим праці та відпочинку, систематичні заняття фізкультурою та лікувальною гімнастикою, правильне дихання. Протягом останніх 7 років ми спостерігаємо наших колишніх пацієнтів, які раніше систематично 20-25 років лікувалися з приводу ГБ, а останні 6-7 років після лікування методом ФЛФ обходяться без ліків і лікувальних маніпуляцій, ведучи активний спосіб життя. Ефективність методики наочно демонструють клінічні приклади. НОВІ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ, ЛІКУВАННЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ коксартрозе І ОСТЕОПОРОЗАКупеева Є. В., купе В. Г. Північно-Осетинська державна медична академія, Владикавказ Центр відновної медицини, інститут біомедичних досліджень ВНЦ РАН, Владикавказ Введення. Широке поширення коксартро-за (КА), особливо серед жінок, і мала ефективність відомих методів лікування робить проблему актуальною. За нашими спостереженнями початок КА пов'язано зі стійкою деформацією (викривленням) хребта, що веде до порушення перпендикулярній осі тазу і зміщення вертлюжної западин. Природно головка великого вертепу стегнової кістки з одного боку зміщується до верхнього краю, а з іншого вниз до нижнього краю вертлюжної западини. Це створює передумови для механічної травматизації синовіальної оболонки суглобових поверхонь при ходьбі, т. Е. Веде до розвитку асептичного запалення, що є попередником артрозу. В колінних суглобах це виражається в зміщенні суглобових поверхонь стегнової кістки з одного боку щодо суглобових поверхонь кісток гомілки, що також веде до травматизації суглобових поверхонь і менісків з подальшим розвитком артриту і артрозу. В колінних суглобах ці прояви виявляються раніше, мають більш яскраву картину, внаслідок того, що ці суглоби більш завантажені і активні, ніж тазостегнові, тому й явища артрозу і тугопо-рухливості в них розвиваються рідше, ніж в тазостегнових суглобах. Крім того, явища остеохондрозу, супутні сколіозу, ведуть до компресії корінців, що порушує іннервацію і кровопостачання тазостегнових суглобів і оточуючих його тканин. Змінюється також ендокринний баланс гормонів через порушення іннервації і кровопостачання ендокринних залоз наднирників, щитовидної залози, ЦНС, т. К. Викривлення в поперековому відділі хребта тягнуть за собою деформацію (викривлення) в інших відділах (шийному, грудному) у вигляді протівоізгіба з компресією корінців. Найбільша частота КА у жінок на наш погляд пояснюється тим, що під час вагітності відбувається здавлення хребта та оточуючих його м'язів, зв'язок, кровоносних судин і т. Д. У міру розвитку плоду навантаження на хребет збільшується, зменшується обсяг руху в ньому (утруднення виконання нахилів , поворотів). Це веде до гіпотонії і гіпотрофії м'язів, що підтримують хребет. Коли після пологів зникає, підпирає хребет плід, ослаблені і гіпотро-фічние м'язи і зв'язки ще не в змозі підтримувати хребет, тим більше що на нього відразу збільшується навантаження (доводиться піднімати дитину, тазики та ін.). Відбувається «осідання» хребців, т. Е. Зміщення їх по вертикальній осі і, часто по горизонтальній осі (сколіоз), т. К. Навантаження розподіляється нерівномірно через фізіологічних особливостей жінки або її звичок (робити все правою рукою, годувати дитину, нахиляючись вліво або вправо). Т. к. Таз кріпиться до хребта, з часом відбувається зміщення тазу в горизонтальній осі, що веде до зміщення головки великого вертіла в порожнині тазостегнового суглоба до тієї чи іншої стінці вертлюжної западини, з подальшою травматизацією її та розвитком артрозу. Виходячи з вищесказаного, загальноприйняті методи лікування (медикаментозні, фізіотерапія, бальнеологічні та ін.) Не усуваючи причини захворювання, є неповноцінними і не дають належного позитивного ефекту. Процес зазвичай закінчується тугоподвижностью та інвалідністю хворий. Мета роботи: Теоретичне і методологічне обгрунтування ефективності нової медичної технології фітолазерофорез в лікуванні коксартрозу. Матеріали і методи: Нами розроблена методика лікування КА, спрямована на всі ланки патогенезу КА з урахуванням причин, викладених вище і ефект від проведених заходів буває виражений і стійкий навіть у важких запущених випадках. За період з 15.10.2002г. по 15.10.2004г. в центрі відновної медицини (ЦВМ) м Владикавказа пройшли обстеження та лікування 109 пацієнтів різної статі та віку з діагнозом коксартроз. Всі раніше отримували медикаментозне, бальнеологічне і хірургічне лікування без клінічного поліпшення, більше того, незважаючи на постійне лікування, процес постійно прогресував, т. Е. Болю постійно посилювалися, турбували частіше і більш тривалий час, обсяг рухів зменшувався. При обстеженні у всіх пацієнтів в 100% випадків билівиявлени супутні патології у вигляді сколіозу, остеохондрозу та патології колінних суглобів у вигляді артритів і арторозов. Лікування проводилося за авторською методикою - фітолазерофорез (ФЛФ) з впливом на всі зони виявлених патологій. Вже після перших 3-5 днів лікування пацієнти відзначали зменшення болю, починали спати ночами. До кінця першого десятиденного курсу у 37 чол. вдалося повністю зняти болі, збільшивши при цьому обсяг рухів у суглобах. У 23 осіб стійкої ремісії вдалося домогтися після 2-х курсів лікування, у 45 пацієнтів проведено 3 курси лікування з перервами між курсами 10-15 днів. 4 людини перервали лікування з різних причин (робота, переїзд і т. Д.). У всіх 105 осіб відзначена позитивна клінічна, термографическая і Я-логічна динаміка. Болі повно -стью знялися і турбували вкрай рідко і незначно при тривалих перевантаженнях. Обсяг рухів значно зріс, всі пацієнти ходять не менше 57км в день, тоді як раніше насилу долали 100-300м. Ведуть активний спосіб життя, що демонструють клінічні приклади: ПРОФЕСІЙНА НАПРАВЛЕННОСТЬРАСЧЕТНИХ ЗАВДАНЬ ПО ФІЗІЧЕСКОЙІ колоїдної хімії ДЛЯ СТУДЕНТОВФАРМАЦЕВТІЧЕСКОГО ФАКУЛЬТЕТАЛітвінова Т. Н., Шельдешов Н. В., Скачко О. В. Хосроева Д. А. Кубанська державна медична академія, Краснодар Вища фармацевтична освіта є найважливішою ланкою системи безперервної освіти в Росії. Воно націлене на підготовку фахівців, здатних до постійного творчого пошуку і придбання нових знань, на забезпечення здоров'я населення та підготовку людей до здорового способу життя. Посилення гуманізації та фундаменталізації фармацевтичної освіти обумовлює поряд з його професійною спрямованістю, включення хімічних дисциплін, що забезпечують цілісне сприйняття змісту всієї освітньої системи підготовки провізора. Фізколлоїдная хімія в системі фармацевтичної освіти забезпечує його фундаменталіза-цію. Вивчення даної хімічної дисципліни сприяє цілісному сприйняттю змісту всієї освітньої системи підготовки провізора. Створення у студентів міцної основи теоретичних і практичних знань з Фізколлоїдная хімії необхідно для вивчення інших хімічних дисциплін, а також цілого ряду навчальних предметів, тісно пов'язаних з хімією. У зв'язку з тим, що фізична і колоїдна хімія є інтегрованою наукою, що виникла на стику хімії, фізики та математики, вона насичена хімічними, фізичними і математичними абстракціями, символікою. У той же час, студенти фармацевтичного факультету, як ми встановили, мають недостатній рівень знань у галузі матема-тики і фізики. Тому нам потрібен пошук раціональних підходів і дидактичних принципів до вивчення цієї дисципліни. Один із принципів, який, ми вважаємо ефективним для досягнення високоякісної підготовки студентів фармацевтичного факультету, є принцип професійної спрямованості. Професійна спрямованість передбачає активне включення елементів фармацевтичних знань, фактів, прикладів в процес конкретизації хімічних теорій, законів, понять, закономірностей, при виконанні хімічного експерименту, вирішенні хіміко - фармацевтичних задач. При цьому відбувається посилення мотивації, інтересу і ціннісного ставлення студентів до предмету. У вдосконаленні процесу вивчення основ фізичної та колоїдної хімії і, особливо, в процесі свідомого її засвоєння студентами лежить діяльнісна природа пізнання курсу і, насамперед, його теорій і понять. Виходячи з характеристики даного процесу, велику роль у підготовці студентів-фармацевтів грає діяльнісний підхід. Діяльність - це і основа, і засіб, і умова розвитку особистості. Свідоме оволодіння такою важливою базовою хімічної дисципліною як Фізколлоїдная хімія можливо тільки шляхом засвоєння її в дії, за допомогою залучення студентів в різнобічну діяльність. Особливо важливо включити до складу діяльності ті її види, які сприяють подальшому пізнанню фізичної та колоїдної хімії, готують до виконання професійних завдань. У активної пізнавальної діяльності відбувається і формування особистості учнів студентів. Тому найважливішим методологічною основою нашого дослідження став особистісно-діяльнісний підхід. Враховуючи складність предмета, його насиченість теоріями, велика кількість всіляких абстракцій, застосування алгоритміка-евристичного підходу допомагає нам вирішувати проблему навчання студентів-фармацевтів. Модульне навчання увібрало в себе кращі риси як традиційного, так і інноваційного підходів в освіті. Воно відрізняється від інших дискретністю, точністю напрямки мети навчання, самостійністю, варіативністю і індивідуальністю підходу. Ці та інші якісні характеристики модульного навчання ставлять його в ряд найсучасніших інформативних і ефективних видів навчання. Саме тому ми відібрали і структурували зміст курсу фізичної та колоїдної хімії на основі модульного підходу. Відбір і структурування змісту курсу Фізколлоїдная хімії для фармацевтів ми здійснили на основі внутрішньо- і міжпредметних зв'язків, пронизав його ідеями професійної спрямованості. При цьому ми врахували необхідність відображення в сучасних вузівських курсах нових вимог і тенденцій розвитку освіти, нові цілі і реальні можливості освітнього процесу, обмежені рамками державного освітнього стандарту та навчальними планами факультетів, затверджених МОЗ РФ. Конструктивність інтегративно - модульного
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар